טעויות נפוצות

פעמים רבות אני קורא בעמודי פייסבוק תלונות של אנשים שרכשו eSIM מספק כלשהו ולטענתם הeSIM "פשוט לא עובד" 

אנחנו, לעומת זאת,  עדיין לא נתקלנו במקרה שבו הפרופיל הוגדר כהלכה ו'פשוט לא עבד'. 

לכן, אם התקנתם את הeSIM למכשיר שלכם ואתם לא מצליחים לגלוש, אנו ממליצים לוודא כי:

iPhone cellular settings
Mobile data toggle

בעת התקנת הeSIM תתבקשו להגדיר מאיזה סים תרצו לקבל שיחות ומאיזה את הנתונים הניידים (אינטרנט).

לאחר שהגדרתם את הeSIM כמקור האינטרנט, וודאו כי פונקציית "נדידת נתונים" מופעלת. 

iPhone data settings

במקרים מסויימים אך נדירים, תתבקשו מהספקית באי-מייל שתקבלו עם הברקוד להזין קוד APN.

  במידה וקיבלתם קוד APN, וודאו כי אכן הזנתם אותו כמתבקש. 

 

לאחר שביצעתם שינוי כלשהו בהגדרות, יש להכניס את המכשיר למצב טיסה ולהוציא אותו ממנו אחרי מספר שניות.

 פעולה זאת תאתחל את ההגדרות הסלולריות ותיישם את התיקונים.